Mikä kertoisikaan naisesta paremmin kuin lempparikengät ja -laukku? Ota siis kuva lempikengistäsi ja -laukustasi ja postaa ne blogiisi. Laukun tai kenkien ei tarvitse olla se / ne, jota juuri nyt käytät - ennemminkin ne ehdottomat lempparit! :)

 

 Ent-tu on tehnyt tämän aikaisemmin, joten olihan se pakko itsekin :)

En kyennyt päättämään kaksien kenkien ja kahden laukun välillä, joten päätin että kyllä, mulla voi olla kahdet lempikengät ja kaksi lempilaukkua. Koska rakastan sekä kenkiä, että laukkuja yli kaiken.

En ole ikinä osannut kävellä korkokengillä, mutta rakastan niitä yli kaiken, ja nämä ovat jokseenkin helpot kävellä (ei siltikään tule usein käytettyä.. ja lähinnä syys/kevät kengäthän nämä ovat..)

Ja olen vannoutunut tennarityttö.

 

Oltiin kaverin kanssa käymässä Tallinnassa ja törmäsin tähän laukkuun, sanoin heti "oih, toi on ehkä kaunein laukku mitä mä oon nähny.. mut en mä voi ostaa enää yhtään laukkua, mul on niitä joku 40"

Mutta kuinkas kävikään :)

Ja tämä Guessin laukku nyt vain sattuu olemaan aivan älyttömän ihana.